Revista Arbitrada Interdisciplinaria Koinonía

Koinonía interdisciplinary peer- reviewed Journal is a multidisciplinary scientific publication that broadcasts original scientific  works, essays and bibliographic reviews related to Educational Sciences, Tourism, Social and Economic Sciences, Agricultural and Marine Sciences and Exact and Applied Sciences. With a biannual appearance, it is aimed at researchers, scientists, undergraduate, postgraduate and postdoctoral students, teachers and professionals in the areas of Educational Sciences, Tourism, Social and Economic Sciences, Agricultural and Marine Sciences and Exact and Applied Sciences. This publication has as its core purposes: the dissemination of knowledge, peer-to-peer exchange and the stimulation of scientific and academic production. Koinonía interdisciplinary peer- reviewed Journal is governed under the double-blind-par evaluation system. Articles are open access and APC is not applied.

Revista Arbitrada Interdisciplinaria

A TODOS NUESTROS COLABORADORES

Se notifica a todos los colaboradores que las cartas de aceptación, publicación e instrumentos de evaluación de árbitros o jurados, que no han sido remitidas desde nuestros correos institucionales o desde la plataforma OJS; no tendrán ninguna validez, ni genera compromiso de publicación en la Revista.

Publicado: 2019-12-12

Verificación de Status de Artículos

A todos los autores que deseen verificar el status de sus artículos, lo pueden realizar a través de su cuenta en el sistema OJS de la Revista o escribiendo a koinonia@fundacionkoinonia.com.ve

Comité Editorial

Publicado: 2019-11-30

REGISTRO ACTIVO

SE LE NOTIFICA A TODOS LOS COLABORADORES QUE PUEDEN REGISTRARSE DIRECTAMENTE POR EL OJS DE LA REVISTA Y CARGAR SU ARTÍCULOS.

SI DESEA MAYOR INFORMACIÓN SOBRE ESTE PROCEDIMIENTO CONSULTE:

Manual del Autor en OJS

Publicado: 2019-07-17